Kerülj képbe mik a legfontosabbak a sikeres adwords kampányodhoz.
Az AdWords kampányod eredményessége egyenes arányban van a ráfordított munkával és szakértelemmel. A minőségi és a “gagyi” kampány hozadéka között könnyen lehet 10-20-szoros különbség is profit tekintetében. Ez számokra lefordítva azt jelenti, hogy nagyságrendileg többet veszíthetünk az elszalasztott lehetőségeken, mint amit “megspórolunk” a kampány beállításon.
BővebbenA Google AdWords rendszerében az átkattintási arány (CTR, Click-Through Rate) egy arányszám, amely megmutatja, hogy a megtekintést követően milyen gyakran kattintanak az emberek a hirdetésére. A CTR segítségével felmérhető, hogy milyen jól teljesítenek a kulcsszavak és a hirdetések.
A magas átkattintási arány elérése kulcsfontosságú a PPC hirdetések sikerességéhez, ugyanis ennek közvetlen hatása van a minőségi mutatóra és arra, hogy mennyit kell fizetnie valahányszor rákattintanak a hirdetésére.
BővebbenAz érkezési oldal honlapunknak az az oldala, amelyre a látogató a linkre – Pay Per Click hirdetésre, keresőbeli találatra, bannerre stb. – kattintva megérkezik. Az érkezési oldal célja, hogy konkrét, eladáshoz vezető cselekményre buzdítsa a látogatót, például kapcsolatteremtésre vagy akár magára a megrendelésre.
BővebbenA Google AdWords kampány egyik fontos mutatója a minőségi pontszám, a Quality score, amelyet az AdWords rendszer minden egyes kulcsszóhoz dinamikusan hozzárendel. Az 1-10 pontszámig terjedő skála megmutatja, hogy az egyes kulcsszavak mennyire felelnek meg a hirdetésszövegnek, és a felhasználók keresési elvárásainak. A Google célja, hogy a legrelevánsabb hirdetéseket jelenítse meg, tehát azokat a kulcsszavakat, amelyekhez kevésbé sikeresebb reklámot rendeltünk, leértékeli. Értelemszerűen a magas minőségi pontszámot elért kulcsszavakért kevesebbet kell fizetnünk, így honorálja az Google AdWords rendszere az eredményes munkánkat.
BővebbenValóban jó adwords hirdetéseket készíteni rendkívül összetett feladat. Ha pénzt, időt szeretnél megtakarítani válassz szakértőt, aki ismeri az iparági mechanizmusokat, adwords irányelveket valamint összhangba tudja hozni az alapvető céljaidat, brandedet az érkezési oldaladat.
BővebbenA sikeres projekthez vagy cégen belül kell rendelkeznek egy hozzáértő emberrel, vagy külső beszállítótól, ügynökségtől kell segítséget kérned. Ebben az esetben a siker a jó választáson múlik.
Bővebben